Outcast PosterΔυο κόσμοι καταρρέουν, μια επική μάχη... Περιπέτεια εποχής που μας ταξιδεύει χρονικά στον αυτοκρατορικό 12ο αιώνα της Κίνας είναι το Outcast, που φέρει την υπογραφή του σκηνοθέτη Nick Powell, πρώην στάντμαν σε φιλμς όπως το Last Samurai και το Hot Rod που εδώ πραγματοποιεί το δημιουργικό του ντεμπούτο. Η Πριγκίπισσα Λιαν και ο μικρός της αδελφός Ζάο, αμέσως μετά την στυγερή δολοφονία του Αυτοκράτορα πατέρα τους από τον φιλόδοξο μεγάλο του γιο Σινγκ, θα επιχειρήσουν να αποδράσουν από το παλάτι, προκειμένου να σώσουν τις ζωές τους. Στο ριψοκίνδυνο μονοπάτι τους θα συναντήσουν τον Άρκεν, σκληροτράχηλο σταυροφόρο που αναζητά στον δρόμο του μεταξιού, τον παλιό του σύντροφο και μέντορα Γκαλείν, που πλέον είναι ένας από τους πλέον φημισμένους παρανόμους της περιοχής. Όταν οι πρώην συμπολεμιστές θα βρεθούν και πάλι μαζί, θα ενώσουν τις δυνάμεις τους, ώστε να σώσουν το βασίλειο από την οργή του παρανοϊκού σφετεριστή του θρόνου. Το αρχικό τρέιλερ της Απωανατολίτικης παραγωγής δεν δείχνει και ιδιαίτερα πειστικό, τουλάχιστον μοιάζει πάρα πολύ μακριά από τα στάνταρντς των σοβαρών πρότζεκτς της Σινικής κινηματογραφικής βιομηχανίας. Πρεμιέρα από την Archlight Films στις 27 Φεβρουαρίου 2015.

Outcast

Τα σπουδαία ονόματα που αποτελούν τον κράχτη στην ασιανή αγορά είναι οι ντόπιοι αστέρες Yifei Liu, Andy On και Fernando Chien. Για να τονωθεί ακόμη περισσότερο εμπορικά η όχι και φτηνή δημιουργία, έχουν στελεχωθεί από τους πολύ πιο γνώριμους στον δυτικό κόσμο Nicolas Cage και Hayden Christensen, σταρς δηλαδή που εδώ και πολύ καιρό απέχουν των επιτυχιών.

Στις δικές μας αίθουσες? Ούτε που το φαντάζομαι...


Περισσότερα... »

White Bird In A Blizzard PosterΚαπνός! Μια ακόμη από τις αναμενόμενες σημαντικές πρεμιέρες του δημοφιλέστερου τμήματος του φεστιβάλ στο Sundance είναι το White Bird In A Blizzard, ένα δράμα χαρακτήρων που βασίζεται στην νουβέλα της Laura Kaischke και μεταφέρεται στην οθόνη από τον κινούμενο μονίμως στον ανεξάρτητο χώρο Gregg Araki (Kaboom, Smiley Face). Πρόκειται για την ιστορία μιας νεαρής κοπέλας της Κατ Κόννορς, που η ζωή της εισέρχεται σε μια δραματική Οδύσσεια καθώς στα 17 της χρόνια, η αγαπημένη της μητέρα, εξαφανίζεται από προσώπου γης, δίχως να αφήσει πίσω της το παραμικρό στίγμα. Σημείο από όπου αρχίζει η αναζήτηση της αινιγματικής μάνας, σημείο που έχει αφετηρία η αναζήτηση της ζωής της άμαθης και ζορισμένης Κατ. Το φιλμ ακόμη δεν έχει πάρει διανομή στην Αμερική, κάτι που αναμένεται να συμβεί στο μάρκετ της Γιούτα, εκεί που θα προβληθεί μπροστά στο φανατικό κοινό του ανεξάρτητου αμερικάνικου σινεμά, έχοντας σαν όπλο στο προμόσιον και το μικρό μα περιεκτικό τίζερ τρέιλερ, που μέσα σε δυο πλάνα, ορίζει σε πλήρες εύρος το σκηνοθετικό ύφος και την αισθητική του.

White Bird In A Blizzard Movie

Λίγο πριν κάνει την εμφάνιση τους στις αίθουσες το αναμενόμενο Divergent, εκεί που κρατά βασικότατο ρόλο, ελπίζοντας να εκτοξεύσει στα ύψη την σταρική της αξία, η μικρούλα Shailene Woodley περνά από τις εικόνες του κατά πολύ λιγότερο διαφημισμένου Λευκού Πουλιού. Έχοντας μάλιστα στους υποστηρικτικούς ρόλους, ικανότατα ονόματα όπως η γοητευτική Eva Green, ο Christopher Meloni, o Shiloh Fernandez, η Gabourey Sidibe, ο Thomas Jane και η Angela Bassett.

Στις δικές μας αίθουσες? Ακόμη δεν έχει προγραμματιστεί


Περισσότερα... »

Σεφ (Chef) PosterΣεφ
του Jon Favreau Με τους Jon Favreau, Sofía Vergara, John Leguizamo, Scarlett Johansson, Oliver Platt, Bobby Cannavale, Dustin Hoffman, Robert Downey, Jr.


Γκουρμέ του δρόμου
του zerVo (@moviesltd)

Μια χαρά διατηρείται, στην κινηματογραφική μυθοπλασία τουλάχιστον, το παραμύθι του Αμερικάνικου ονείρου, τι κι αν έχουν δυσκολέψει οι εποχές, τι κι αν πλέον η κάτω από αμφισβητήσεις Υπερδύναμη έχει χάσει μεγάλο μέρος από την εμπορική αξία της ως αγορά, ελέω κρίσης. Κι όμως. Για εκείνους τους καταφρονεμένους που οραματίζονται μέσα από την σωστή δουλειά τους ένα καλύτερο και ποιοτικότερο αύριο, υπάρχει φως στο τούνελ, αρκεί να ακολουθήσουν την μόντα της σύνεσης και της εργατικότητας. Όλα τα άλλα, τα ανθρώπινα, έρχονται σε δεύτερη μοίρα και μια ενδεχόμενη αποτυχία τους, είναι πιθανόν να καλύψει το επερχόμενο επαγγελματικό χιτ. Όπως λέει άλλωστε κι ο ήρωας μας εδώ "σαν σύζυγος μπορεί να μην ήμουν σωστός, σαν πατέρας μπορεί να απέτυχα, στην δουλειά μου όμως είμαι άριστος." 

Σεφ (Chef) Wallpaper
Ανάμεσα στην λίστα των διασημότερων σεφ του Λος Άντζελες, συγκαταλέγεται και το όνομα του Καρλ Κάσπερ, ευφάνταστου αρχιμάγειρα ενός από εκ των πλέον αναγνωρισμένων ρεστοράν της πόλης.  Ιδιότροπος, όσο και πειθαρχημένος με το προσωπικό του, είναι ο ηγέτης στην κουζίνα του και δεν σηκώνει μύγα στο σπαθί του, γεγονός που του δίνει την δυνατότητα να έρχεται ακόμη και σε άμεση ρήξη με το αφεντικό του, πάνω στα ζητήματα της οργάνωσης του μενού. Η επίσκεψη του πιο σκληρού και αυστηρού κριτή γεύσεων στο μαγαζί, θα ορίσει και την απαρχή της λύσης της συνεργασίας του Καρλ με αυτό, καθώς όχι μόνο θα δυσανασχετήσει με τα όσα θα γράψει στο σάιτ του για τα φαγητά του, αλλά θα έρθει και σε άμεση ρήξη μαζί του, μπροστά στα εμβρόντητα μάτια των συνδαιτυμόνων.

Τον σκούφο του και σε άλλο μαγειρείο λοιπόν ο φουκαράς Chef, που θα δει λόγω της συμπεριφοράς τους, τις πόρτες να κλείνουν η μία μετά την άλλη, βυθίζοντας τον στην απόγνωση της ανεργίας. Η βόλτα μέχρι το ηλιόλουστο Μαϊάμι, μαζί με την πρώην σύζυγό του και τον δεκάχρονο γιο τους, θα του ξυπνήσει την ιδέα να ασχοληθεί με όση δημιουργική έμπνευση διαθέτει, με την μεξικάνικη κουζίνα, φροντίζοντας να περάσει τις ιδιαίτερες ιδέες του στο φαστ φουντ του δρόμου. Η προμήθεια μιας αυτοκινούμενης καντίνας, θα είναι το πρώτο βήμα στην πραγματοποίηση του σκοπού του...

Φυσικά δεν χρειάζεται να ζοριστεί ο θεατής για να προβλέψει αν το πλάνο του μανιώδη και εφευρετικού φαγητοπλάστη θα επιτύχει. Εκ των ουκ άνευ λύνεται τούτη η απορία. Ούτε φυσικά για το αν θα ευτυχίσει κατοπινά του μόχθου του και στον φαμιλιάρικο τομέα. Το θέμα είναι πως από την πρώτη κιόλας στιγμή, που πάνω στο μάτι της (περιοριστικής για το πνεύμα του ήρωα) κουζίνας πέφτει το πρώτο υλικό, μέχρι το λαμπερό φινάλε στην Φλόριντα, το φιλμ κυλά γάργαρα και ευχάριστα, ως μια ιδιαίτερα προσεγμένη και μελετημένη σε διαλόγους και σενάριο κομεντί με σοσιάλ προεκτάσεις. Άλλωστε ο σκηνοθέτης John Favreau, πολλά - πολλά όμως - κιλά και πόντους περιφέρειας βαρύτερος από τον καιρό που μας είχε συστηθεί μόνο ως ηθοποιός, γνωρίζει καλά την μέθοδο της πιασάρικης στο κοινό έκφρασης, όντας εκείνος που πέτυχε ένα από τα καλύτερα Marvel σκορς με τα πρώτα τεύχη του κινηματογραφικού Iron Man. Ζεστή αφήγηση, πλουμιστή με ρυθμούς Oye Como Va, με εστίαση στην σχέση πατέρα και γιου που προβάλλεται πολύ περισσότερο από το ανεκτό, αλλά και συνθήματα όπως θάνατος στα αφεντικά και φωτιά στους καταπιεστές, που πάντοτε έχουν πέραση στην πλατεία, που επιθυμεί να χαλαρώσει με ένα χαρούμενο happily ever after ταξιδάκι.

Για πες: Δεν συμφωνώ με την επιλογή του δημιουργού να δώσει τον βασικό ρόλο στον ίδιο του τον εαυτό, παρότι διαθέτει την απαιτούμενη χορευτικότητα στις κινήσεις του, όχι όμως και στην έκφραση, που παραείναι υπερβολική. Αντίθετα ο πολύ γνώριμος περίγυρος, με Downey Jr, Johansson, Hoffman αλλά και την ηφαστειακών αναλογιών Sofia Vergara, δίνουν μια άλλη οντότητα στο όλο εγχείρημα.

Σεφ (Chef) Rating




Στις δικές μας αίθουσες? Στις 21 Αυγούστου 2014 από την Village
Περισσότερα... »

Ο Άνθρωπος Αντίγραφο (Enemy) PosterΟ Άνθρωπος Αντίγραφο
του Denis Villeneuve. Με τους Jake Gyllenhaal, Mélanie Laurent, Isabella Rossellini, Sarah Gadon, Kedar Brown


The spiderman is having me for dinner tonight
του zerVo (@moviesltd)

Ιδίωμα των αδύναμων χαρακτήρων. Η απόδραση. Ψυχική κατά βάση και κατοπινά σωματική, όταν η σχιζοφρένεια πλέον έχει ολοκληρώσει την πορεία της και έχει μετατρέψει το υποκείμενο σε ένα πανίσχυρο πνευματικά, αλλά μόνο για τον εαυτό του πλάσμα, που έχει πειστεί μέσα στον λαβύρινθο του νου, πως τα πάντα συμβαίνουν στ' αλήθεια, όπως ακριβώς τα διασχίζει η φαντασία του. Προς αποφυγή των ευθυνών, των ανυπόφορων καταστάσεων, των κρίσιμων στιγμών, των δυσκολιών, αυτός ο αδύναμος τύπος κτίζει τουβλάκι, τουβλάκι μια διέξοδο, ένα σοκάκι από το οποίο πάντοτε ξεγλυστρά παμπόνηρα για να μην έρθει πρόσωπο με πρόσωπο με το ενδεχόμενο τράκο και τις συνέπειες του. Ασυνείδητο το λένε. Η περσόνα (μονή, διπλή, πολλαπλή) αντιλαμβάνεται τα πάντα εν πλήρη ευτυχία, ουσιαστικά όμως βρίσκεται εντελώς έξω από το κάδρο των εξελίξεων...

Ο Άνθρωπος Αντίγραφο (Enemy) Wallpaper
Φοβισμένος, μοναχικός, απόμακρος, ενίοτε βαριεστημένος και χαμηλών τόνων είναι ο Άνταμ Μπελ, καθηγητής ιστορίας στο πανεπιστήμιο του Τορόντο. Με την πλήξη της καθημερινότητας να πληγώνει την ύπαρξη του και δίχως να ικανοποιείται από την ερωτική σχέση που διατηρεί με την όμορφη Μαίρη, θα αναζητήσει λύσεις για να σπάσει την ρουτίνα.  Μια τέτοια διέξοδος θα είναι η ταινία που θα νοικιάσει από το βίντεο κλαμπ, κατόπιν προτροπής συναδέλφου του, ένα φιλμ όμως που θα του αλλάξει ολοκληρωτικά την ζωή, καθώς στα πλάνα του θα εντοπίσει έναν άντρα, ολόιδιο με εκείνον, γεγονός που θα του προκαλέσει ακραία έκπληξη και ερωτηματικά.

Το όνομα του ηθοποιού είναι Άντονι Κλερ, ένας ευκατάστατος αστός που διαβιώνει στην ακριβή συνοικία της πόλης, μαζί με την σύζυγό του Έλεν, η οποία βρίσκεται στον έκτο μήνα της κυοφορίας του πρώτου τους παιδιού. Προβληματισμένος από την παρουσία ενός ανθρώπου που τα εξωτερικά τους χαρακτηριστικά είναι πανομοιότυπα, ο Άνταμ, θα ακολουθήσει τα ίχνη του σωσία του, ψάχνοντας να βρει ποια είναι η πραγματική σχέση που τους συνδέει.

Η οποία προφανώς σε έναν μελοδραματικό, επίπεδο φιλμικό κόσμο, θα ήταν αδελφική, με τους εξ αίματος δίδυμους να έχουν χάσει τα ίχνη ο ένας του άλλου και να βρίσκονται κοντά σε μια σπάνια οικογενειακή αποκάλυψη. Όχι όμως εδώ, στο πόνημα του τρομερού και φοβερού καναδέζου Denis Villneuve, που δανείζεται την Ντοστογιεφσκική νουβέλα του Jose Saramango για να εκμεταλλευτεί ένα πανίσχυρο σενάριο (υπογραφής του Javier Gullon) και να αναπτύξει έναν ταχύτατο διανοητικό εφιάλτη, όπου τα πάθη και οι φοβίες του κεντρικού ήρωα τον οδηγούν στο να διασταυρώσει την πορεία του, με έναν άλλο, φανταστικό, δημιούργημα του νοσηρού, εύθραυστου αλλά και ατίθασου στο να γητευτεί ή να μπει σε καλούπι νου.

Με μια αφήγηση που εντέχνως προβάλλει διαρκείς χρονικές ασυνέχειες, αλλά και φανταστικές, ονειρικές παρεμβάσεις, δίχως ποτέ όμως να διασαφηνίζεται πότε συμβαίνει αυτό, ο δημιουργός του συγκλονιστικού Incendies, με φόντο μια μητρόπολη κενή, άδεια και μόνο αρχιτεκτονικά ισορροπημένη, παίζει με τους κανόνες της ψυχιατρικής για να αποδώσει τα συναισθήματα της βασικής του περσόνας, μπροστά στον τρόμο που του προκαλεί τόσο η ανάληψη των μελλοντικών ευθυνών, όσο και ο οριστικός αποχαιρετισμός του ανέξοδου ψυχικά χθες. Ο αληθινός παίκτης του, ο βήτα επιπέδου αλλά καλοβαλμένος οικονομικά ηθοποιός, δεν διανοείται να γυρίσει την πλάτη στο παρελθόν, στα εφήμερα εξωσυζυγικά τσιλιμπουρδίσματα και στα σέξι παιχνίδια στα ερωτικά κλαμπ που υπήρξε μέλος και να ντυθεί το κοστούμι του καλού φαμιλιάρη, που θα σκέφτεται μόνο την γυναίκα και το παιδί του. Λογική - κατ αυτόν - και επόμενη η απόφαση του να πλάσει ένα ακριβές αντίγραφο, τον μόνο στην σκέψη του υπαρκτό καθηγητάκο, που έστω και σε αυτή του την μίζερη φόρμα, τον διευκολύνει να μην έλθει τετ α τετ με τον πανικό. Το σκριπτ, ευτυχώς, πέρα από το ότι δεν λανθάνει (σημαντικά) στην δύσκολη αυτή εξιστόρηση, δεν απομονώνει τον ταλαιπωρημένο διανοητικά μεσήλικα από τον κύκλο του, αλλά ασχολείται και με τα πρόσωπα που αυτή του η συμπεριφορά επηρεάζει. Σε γενικές γραμμές πάντως, είναι καλό που επί της παρούσης μιλάμε για σινεμά και για θέματα που δίνουν μπόλικη τροφή για σκέψη, μιας και τέτοιου είδους περιστατικά στην real life είναι πολύ πιο επικίνδυνα και ανατριχιαστικά, από όσο τα παραθέτει το Enemy...

Για πες: Κανείς άλλος σύγχρονος αστέρας, δεν αποδίδει την μελαγχολία με τον τρόπο που την πηγάζει από το βλέμμα του ο Jake Gyllenhaal. Από τους πλέον low profile ρόλους της καριέρας του, πλην όμως απαιτητικότατος, βγαίνει με επαγγελματισμό και την απαιτούμενη κατεύθυνση από τον οτέρ εις πέρας, τονίζοντας με εκφραστικότητα την λεπτότατη εκείνη γραμμή, που χωρίζει την λογική και την σύνεση, από την αβάσταχτη κατάσταση που απαιτεί ζουρλομανδύα.

Ο Άνθρωπος Αντίγραφο (Enemy) Rating




Στις δικές μας αίθουσες? Στις 21 Αυγούστου 2014 από την Seven / Spentzos
Περισσότερα... »

Οι Αναλώσιμοι 3 (The Expendables 3) PosterΟι Αναλώσιμοι 3
του Patrick Hughes. Με τους Sylvester Stallone, Jason Statham, Antonio Banderas, Jet Li, Wesley Snipes, Dolph Lundgren, Kelsey Grammer, Randy Couture, Terry Crews, Kellan Lutz, Ronda Rousey, Glen Powell, Victor Ortiz, Robert Davi, Mel Gibson, Harrison Ford, Arnold Schwarzenegger


Ξεχείλωσε το Reunion...
του zerVo (@moviesltd)

Εκτιμώ πως παρατράβηξε η πλάκα. Σύμφωνοι, προς τέρψη των θιασωτών της περιπέτειας του παλιού καλού καιρού των 80s, αλλά και για χάρη της νοσταλγίας μιας εποχής που δεν πρόκειται να επιστρέψει, προέκυψε ένα ευχάριστο reunion αποτελούμενο από ήρωες μαχητές που μας άφησαν άφωνους στα μικράτα μας, μέσα από τις φλόγες των εκράν. Παλιοσυνάντηση που γνώρισε φυσικά και μεγάλη εμπορική επιτυχία, χάρη στα βαρύγδουπα ονόματα που δήλωσαν το παρόν στην φανφάρα της. Για μια φορά, για δυο, ε, την τρίτη το ίδιο μοτίβο άρχισε να ξεχειλώνει, αφού ούτε τα παλιόπαιδα τα ατίθασα έδειξαν να το διασκεδάζουν όπως στους αρχικούς Αναλώσιμους, ούτε όμως και η τάση ανανέωσης, με τα πιο φρέσκα πρόσωπα ταίριαξε με το όλο κόνσεπτ.

Οι Αναλώσιμοι 3 (The Expendables 3) Wallpaper
Έχοντας μόλις απελευθερώσει από χρόνια αιχμαλωσία στις φυλακές του εχθρού, τον παλιό τους σύντροφο Doctor Death, οι κομπανιέροι της αρμάδας του μπαρουτοκαπνισμένου Κομάντο Ρος, θα ξεκινήσουν για ακόμη μια σημαντική αποστολή εξολόθρευσης φορτίου όπλων προς τους αντάρτες της Σομαλίας. Κι ενώ το πλάνο των βετεράνων πεζοναυτών θα στεφθεί όπως πάντα με επιτυχία, μια τεράστια έκπληξη θα αποκαλυφθεί στα πρόσωπα τους, βλέποντας πως ο υπεύθυνος της αγοραπωλησίας του βαρέως οπλισμού, δεν είναι άλλος από τον (θεωρούμενο μέχρι πρότινος νεκρό) Κόνραντ Στόουνμπανκς, συνιδρυτή της ομάδας των Expendables, που κρυμμένος πίσω από καινούργια ταυτότητα, διακινεί τον θάνατο στα πεδία των μαχών ανά την υφήλιο.

Έκπληξη που θα συνοδευτεί και από από την θλίψη για τον βαρύτατο τραυματισμό του αγαπημένου της μαχητικής φράξιας, Σίζαρ, γεγονός που θα στοιχίσει στον Ρος και θα τον ωθήσει να πάρει την μεγάλη και δύσκολη απόφαση να διαλύσει το τιμ, εκτιμώντας πως οι ηλικιωμένοι σύντροφοι του, αργά ή γρήγορα θα χάσουν την ζωή τους πολεμώντας, δυσβάσταχτο βάρος, που εκείνος δεν μπορεί να σηκώσει. Το κυνήγι του άσπονδου φίλου του όμως καλά κρατεί, έτσι πρέπει να συνταχτεί καινούργια ομάδα, με ανανεωτικό πνεύμα και μοντέρνες αντιλήψεις, σε αντιδιαστολή με την μπαγιάτικη συλλογιστική των Αναλώσιμων...

Εκεί δηλαδή που έχει φτάσει σε ένα ικανό σημείο η δράση και έχει αποκαλυφθεί ο κακός της - πιθανότατα ο σοβαρότερος bad character της μέχρι τώρα τριλογίας - το παραμύθι ξανατυλίγει την κλωστή του, για να ξεκινήσει από την αρχή, με τον Μάστερ και Κομάντερ να αναζητά σε όλη την επικράτεια τους νεότερους κλώνους των συντρόφων του και να δημιουργήσει την νέα γενιά ατρόμητων μισθοφόρων. Εξ ορισμού δηλαδή το σχέδιο The Expendables χάνει τον προσανατολισμό του, σοβαρεύει με στόχο την ύπαρξη επερχόμενων σίκουελς που θα φουσκώσουν ακόμη παραπάνω τα ταμεία και λησμονεί τον βασικό του λόγο ύπαρξης, τον χαβαλέ της συνάθροισης των θρυλικών μορφών της action αρχαιότητος.

Στα συν του τρίτου τεύχους η αποπομπή του βαριεστημένου Bruce Willis, που αντικαθίσταται από τον πολύ πιο μάχιμο, αλλά λες και είναι εκατό χρονών Harrison Ford, η επιστροφή στο πανί του αδικημένου Wesley Snipes, που δυο δεκαετίες μετά τον Demolition Man, μοιάζει σαν να μην έχει πάρει ούτε μέρα πάνω του και φυσικά η ανάθεση στην τρελαμένη ματιά του αξεπέραστου Ριγκς, να αποδώσει τον παρανοϊκό (και λησμονημένο κατ αυτόν) Αναλώσιμο, που πλέον έχει τακιμιάσει με όλους τους παραστρατιωτικούς δολοφόνους της γης. Αντίθετα με την φιλοδοξία της παραγωγής, η σκηνοθεσία του αδόκιμου Patrick Hughes δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε, το τέμπο στο μεγαλύτερο διάστημα της ίντριγκας παραμένει σε χαμηλές στάθμες, ενώ βασικές και αναντικατάστατες μονάδες της άφοβης διμοιρίας, σαν τον Statham και τον Jet Li, περνούν στο περιθώριο, προκειμένου να προωθηθούν οι νεότεροι ψάρακες, με την ματαιοδοξία να δώσουν κλώτσο στο πρότζεκτ να κινηθεί γρηγορότερα στο μέλλον. Κι επειδή ούτε για ανέκδοτο δεν αγγίζουν στο μικρό τους δακτυλάκι τους παλιούς, η μια ολόκληρη ώρα που τρώει το σενάριο για να τους βρει και να τους εκπαιδεύσει, βυθίζεται μέσα στην ανία, αλλά και στην πάρλα του χειρότερου ρόλου στην καριέρα του συμπαθή - σε εμένα τουλάχιστον - Antonio Banderas.

Για πες: Οπότε Sly, ή το σταματάμε εδώ το πανηγύρι ή αν είναι να το συνεχίσουμε θα πρέπει επειγόντως να βρεθούν εκείνες οι ιδέες που θα μπορέσουν να διατηρήσουν ζωντανή την ζέση του θεατή. Η ενδεχόμενη προθήκη του Jackie Chan είναι για παράδειγμα μια ικανή τέτοια συνθήκη, έστω και για καμέο, όπως συνέβη πρότερα με τον Ένα Αλλά Λύκο, Chuck Norris. Στα σοβαρά τώρα πάντως, μια καλή έμπνευση θα ήταν στην τέταρτη βόλτα των Expendables από τις αίθουσες, να μπουν στο στόχαστρο τους οι διανομείς και διακινητές παράνομου οπτικοακουστικού υλικού στο διαδίκτυο. Σημειολογικά τουλάχιστον θα ήταν ότι πρέπει...

Οι Αναλώσιμοι 3 (The Expendables 3) Rating




Στις δικές μας αίθουσες? Στις 21 Αυγούστου 2014 από την Odeon
Περισσότερα... »

Μια Τρελή Βραδιά (Sex Tape) PosterΜια Τρελή Βραδιά
του Jake Kasdan. Με τους Cameron Diaz, Jason Segel, Rob Corddry, Ellie Kemper, Rob Lowe, Nat Faxon, Nancy Lenehan, Randall Park, Dave "Gruber" Allen, Jack Black


Πονηρούληδες...
του zerVo (@moviesltd)

Ε, αυτά είναι τα αποτελέσματα της ύπαρξης ψηφιακών καταγραφέων, σε οτιδήποτε ηλεκτρονικό κυκλοφορεί πλέον μέσα στην τσάντα του καθενός. Κινητό τηλέφωνο, τάμπλετ, φορητός υπολογιστής, χάρη στο μάτι που το συνοδεύει, μπορεί ανά πάσα στιγμή της ημέρας να ζωγραφίσει στον σκληρό του δίσκο στιγμές από την καθημερινότητα, λογικό κι επόμενο λοιπόν, να ξυπνήσει στον χειριστή του - ακόμη κι εκείνον των πιο πουριτανικών αντιλήψεων - η ιδέα της χρήσης του κουμπιού Record και την ώρα των πιο προσωπικών του στιγμών. Και άντε το "πονηρούλικο" αρχείο καταχωρήθηκε στην μνήμη της συσκευής, ποιος εγγυάται πως εκεί θα παραμείνει κρυμμένο και κανείς τρίτος δεν πρόκειται ποτέ του να το παρακολουθήσει. 

Μια Τρελή Βραδιά (Sex Tape) Wallpaper
Έχει περάσει καιρός από τότε που σίγησε το ολοήμερο ερωτικό πάθος του Τζέι και της Άνι. Κάτι η ρουτίνα της στείρας καθημερινότητας, κάτι οι επαγγελματικές υποχρεώσεις, κάτι τα παιδιά που έχουν φέρει στον κόσμο και οι απαιτήσεις τους, εδώ και μια δεκαετία κοντά, οι ιδιωτικές στιγμές πάθους του ζευγαριού, φθίνουν, έχοντας φτάσει σχεδόν σε μηδενικό επίπεδο. Μια βραδιά που οι δυο τους θα μείνουν ολομόναχοι στο σπίτι, θα τους δώσει την ευκαιρία να θυμηθούν λιγάκι τα παλιά, όταν περνούσαν αγκαλιασμένοι κάτω από τα τσαλακωμένα κι ιδρωμένα σκεπάσματα όλο τους τον καιρό. Και γιατί όχι και να καταγράψουν, έτσι για την τόνωση της σχέσης τους, όλα όσα θα λάβουν χώρα σε αυτή την νύχτα της ακολασίας...

Έλα όμως που ότι γράφει, ουδέποτε μένει και κρυπτόν υπό του ήλιου. Αφού λοιπόν το πιπεράτο ντουέτο των σαραντάρηδων, πέρασε στο i-Pod την τρίωρη εμπειρία του Κάμα Σούτρα, δεν φαντάστηκε πως το περιεχόμενο βρίσκεται διάσπαρτο στο cloud όλων όσων διαθέτουν τις ίδιες συσκευές που τους δώρισαν προ καιρού. Μαμάδες, κουμπάροι, κολλητοί, αλλά και αφεντικά, έχουν πλέον την δυνατότητα να παρακολουθήσουν τον σέξι Μαραθώνιο στις οθόνες τους, με το ζευγάρι να μην ξέρει από που να ξεκινήσει την διαδικασία απόσυρσης των μοιραίων ταμπλετών. Και ο εφιάλτης δεν έχει τελειωμό, αφού σύντομα το βίντεο με τα ακροβατικά τους, θα ξεπεράσει τα στενά όρια και θα εμφανιστεί στην παγκόσμια διαδικτυακή ιστοσελίδα του Youporn...

Σύμφωνοι έχει την πλάκα της η ιδέα, που θα κεντρίσει κυρίως το ενδιαφέρον των συνομηλίκων αντρόγυνων των χαρακτήρων του στόρι, που λίγο έως πολύ έχουν δει την ερωτική τους ζωή να εκμηδενίζεται, μπροστά στις λοιπές προτεραιότητες που καλούνται να διευθετήσουν καθημερινώς. Αυτό το εικοσάλεπτο του ίντρο της δημιουργίας του Jake Kasdan (σκηνοθέτη της επίσης γεμάτης υπονοούμενα Bad Teacher) όπου από την ξενοιασιά της νιότης τους, ο Τζέι και η Άνι περνούν στην βαριεστημάρα της mid life, είναι όμως και ότι αξίζει από το Sex Tape, που έκτοτε περιορίζεται σε ένα φασαριόζικο κυνήγι θησαυρού, εκτός πραγματικότητας και ελάχιστα ρεαλιστικό, που στερείται χιούμορ και έξυπνων αστείων. Ειδικά όταν φτάνουμε στην φρενίτιδα του φινάλε, εκεί κάπου κοντά στους θεόρατους επεξεργαστές του φρουρίου του σεξοσάιτ, το θέαμα έχει ξεφύγει σε τέτοιο βαθμό, που εύκολα προκαλεί την αδιαφορία του θεατή. Καμία έκπληξη θα πρόσθετα αν αναλογιστώ πως το σενάριο συνυπογράφει ο Κύριος Stoller, που πάλι είχε αξιόλογη θεματική βάση στους πρόσφατους Neighbors, στην συνέχεια όμως τους κατέστρεψε με το κομφούζιο που προκάλεσε.

Για πες: Είκοσι ακριβώς χρόνια έχουν περάσει από τότε που έπεφταν τα σαγόνια της Μάσκας (του Jim Carrey) στην θωριά του ξανθού αγγέλου με το όνομα Cameron Diaz. Η έμπειρη ματιά εύκολα θα διακρίνει (στο πρόσωπο της κυρίως) πως η Καλιφορνέζα πάτησε τα 42 της, από την άλλη μεριά όμως τέτοιες μεσήλικες αφροδίτες, πάνω σε ρόλλερ παρακαλώ, υπερσπανίζουν. Ιδανική επιλογή, που τονίζεται ειδικά από τα δυο τρία ολόσωμα φλας της Blondie. Από την μεριά του ο έτερος ήμισης ο Segel, είναι - ξανά - ένας κοινότυπος σάχλας...

Μια Τρελή Βραδιά (Sex Tape) Rating




Στις δικές μας αίθουσες? Στις 21 Αυγούστου 2014 από την Feelgood
Περισσότερα... »



Ελληνικό Box Office 14 - 17 Αυγούστου 2014 by OPTOMA


Φιλμ
Διανομή
Wks Αίθουσες
4ήμερο Ελλάδας
Σύνολο Ελλάδας
1
Qu'Est-Ce Quon A Fait Au Bon Dieu?
Odeon
11
21
8.386
94.004
2
Une Rencontre
Odeon
2
9
4.422
14.046
3
Words And Pictures
Village
1
10
3.641
3.641
4
Hercules
UIP
4
35
3.878
103.314
5
22 Jump Street
Feelgood
2
22
2.949
16.651
6
The Priest's Children
Feelgood
1
7
2.267
2.267
7
Dawn Of The Planet Of The Apes
Odeon
5
14
1.819
62.018
8
How To Train Your Dragon 2
Odeon
10
22
1.620
89.858
9
Le Diner De Cons
Odeon
1
5
1.454
1.454
10
Cuban Fury
Feelgood
1
13
1.315
1.315


Περισσότερα... »

Men, Women & Children PosterBehind Enemy Lines... Ανάμεσα στις καλύτερες στιγμές του τελευταίου φεστιβάλ Βερολίνου, υπήρξε η βρετανική δραματική ταινία '71, που σκηνοθετεί ο πρωτάρης στο μεγάλο μήκος Yann Demange με επιθυμία να ξύσει πληγές, που σχεδόν έχουν επουλωθεί, από την εποχή της έντονης διαμάχης καθολικών και διαμαρτυρόμενων, στο φλεγόμενο πεδίο της Βόρειας Ιρλανδίας. Βρισκόμαστε στο 1971 και ο εμφύλιος πόλεμος ανάμεσα σε Βρετανούς και Ιρλανδούς, βρίσκεται στο απόγειο του, με την πρωτεύουσα Μπέλφαστ καθημερινώς να γίνεται αιματηρό σκηνικό φονικών. Στην χωρισμένη στα δύο πόλη, κατά την διάρκεια περιπολίας των στρατιωτών, ο Γκάρι, νέος στην διμοιρία του θα χάσει το όπλο του και κατά την καταδίωξη του κλέφτη θα χαθεί μέσα στα στενά σοκάκι της. Άοπλος, φοβισμένος και περικυκλωμένους από εχθρούς, ο νεαρός φαντάρος, νιώθει πως δεν έχει την παραμικρή ελπίδα να επιστρέψει σώος και αβλαβής στην βάση του. Η τραγικότερη μορφή εχθροπραξιών, καθώς στο πεζοδρόμιο χύνεται αδελφικό αίμα, προβάλλει σε κάθε κοφτό πλάνο του προωθητικού τρέιλερ, του φιλμ που αναμένεται να κάνει την επίσημη πρεμιέρα του στις αίθουσες της Γηραιάς Αλβιόνας, στα μέσα του Οκτώβρη του 2014 και κατοπινά σε ολόκληρη την υπόλοιπη Ευρώπη.

Men, Women & Children

Αφού πέρασε από τις εικόνες του 300: Rise Of An Empire και λίγο πριν τον δούμε πρωταγωνιστή στην φιλόδοξη ταινία της Jolie, Unbroken, ο ταλαντούχος Jack O'Connell πραγματοποιεί μια σπουδαία ερμηνεία, υποδυόμενος τον τρομαγμένο στρατιώτη, που βρίσκεται εγκλωβισμένος πίσω από τις εχθρικές γραμμές.

Στις δικές μας αίθουσες? Ελπίζω, μέχρι να εκπνεύσει το 2014


Περισσότερα... »