Clive BarkerΔύο χρόνια έχουν περάσει από το ανεπιτυχές εγχείρημα της αναβίωσης του κορυφαίου ανατριχιαστικού horror Hellraiser, που είχε ανατεθεί στο δίδυμο σκηνοθετών Todd Farmer και Patrick Lussier (των My Bloody Valentine και Drive Angry), ένα πρότζεκτ που εγκαταλείφθηκε σχεδόν στην γέννηση του. Σήμερα, κατόπιν πιέσεων της παραγωγού Dimension, ο εμπνευστής της κινηματογραφικής σειράς Clive Barker, εντέλει είπε το μεγάλο ναι και επιστρέφει ως σκηνοθέτης στο θέμα που τον έκανε παγκοσμίως γνωστό, εκεί πίσω στα 1987. Πιο συγκεκριμένα η ανακοίνωση του ίδιου του δημιουργού στην προσωπική του σελίδα στο FB, αναφέρει: "ΚΑΥΤΑ ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ. Αγαπητοί μου φίλοι, έχω μερικά νέα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν. Μερικές εβδομάδες πριν, είχα μια ιδιαίτερα δημιουργική συνάντηση με τον Bob Weinstein της Dimension Pictures, πάνω στην πιθανότητα να φτιάξουμε ένα ριμέικ του πρώτου Hellraiser. Η ιδέα να επανέλθω πάνω στο αρχικό θέμα της σειράς, με μια πιο φρέσκια ματιά και συλλογιστική, που θα κάνει το σύνολο ακόμη πιο σκοτεινό και ανατριχιαστικό από το ορίτζιναλ, ενθουσίασε την παραγωγή. και από κοινού αποφασίσαμε να εκκινήσω την συγγραφή του σεναρίου, που θα βασίζεται πάνω σε αυτές μου τις απόψεις.

Λοιπόν, δεν θα είναι μια ταινία πλημμυρισμένη στα ειδικά εφέ και τα CGI. Είμαι άλλωστε φανατικός της πρακτικής δυναμικής του μέικ απ, όπως τότε τις πρώτες ημέρες του αρχικού Hellraiser. Και βεβαίως οποιαδήποτε περίπτωση χαρισματικού μακιγιάζ, χάνει την δυναμική του, αν δεν υποστηρίζεται από τους κατάλληλους ηθοποιούς. Γι αυτό ζήτησα από την Dimension την χάρη να επανέλθει στον ρόλο του Pinhead, ο Doug Bradley, που έχει αφομοιώσει όσο κανένας τον τρομακτικό αυτό χαρακτήρα. Και ο Bob Weinstein δέχτηκε την πρόταση μου! Εφόσον λοιπόν τα συμβόλαια εντός των προσεχών ημερών θα υπογραφούν, θα απομονωθώ στο γραφείο μου και θα στρωθώ στο γράψιμο. Υπόσχομαι πως τα νέα που θα πληροφορηθείτε από πρώτο χέρι στο διαδίκτυο, να είναι μόνο καλά και θετικά. Και θα υπογράφονται μόνο από τον προσωπικό σας ανταποκριτή στο πρότζεκτ, δηλαδή εμένα! με τις θερμότερες ευχές μου, Clive." Φαντάζομαι πως για όλους τους φανατικούς οπαδούς του Hellraiser, οποιοδήποτε άλλο σχόλιο, μοιάζει περιττό!

Clive Barker Hellraiser