Η Τιμωρός

του Steven Soderbergh. Με τους Gina Carano, Michael Fassbender, Ewan McGregor, Bill Paxton, Channing Tatum, Antonio Banderas, Michael Douglas


A "Star" Is Born
του gaRis (@takisgaris)
Επιτέλους ανακάλυψα τι κοινό έχω με τον Steven Soderbergh: Θέλουμε να πάψουμε και οι δυο να ασχολούμαστε με τις ταινίες (του). Τουλάχιστον εγώ είμαι ειλικρινής, ενώ εκείνος μετά από αυτή την επίθεση της γιγαντιαίας MMA b (όπως Bourne) spy flickεριάς, ετοιμάζει χωρίς ανάσα τα επόμενα βήματα της περί ασημαντότητος εποποιίας του. Το Magic Mike ασούμε, όπου θα καμαρώσουμε αυτό το τέρας ηθοποιίας τον Channing Tatum ως male stripper. Το αντίτιμο γι’ αυτόν είναι να τον αφήσει σέκος η υπερταλεντάρα ΜΜΑ legend Gina Carano (κορυφαίο όνομα για καριέρα στην X-rated βιομηχανία, η οποία εδώ προσποιείται τον θηλυκό Matt Damon - του φέρνει λίγο στο πρόσωπο η αλήθεια είναι). Αυτό φροϋδικά εξηγείται γιατί ο Steven είναι (καλλιτεχνικά) ερωτευμένος με τον Damon, γι’ αυτό του ετοιμάζει τον ρόλο- σταθ(ι)μό: Εραστής του Liberace – Michael Douglas στο biopic Behind the Candelabra (ξέρεις στα πρότυπα του…ατέλειωτου Che). Ο οποίος Soderbergh δεν ξεχνά να πάρει την ανύπαρκτη φωτογραφία του Haywire πάνω του καθώς και το μοντάζ, υπογράφοντας ως…Mary Ann Bernard.

O Douglas(ε) εδώ διαγκωνίζεται με τον καημένο Ewan Mc Gregor στο ποιο παλικάρι θα κερδίσει αυτή την διασταύρωση Pam Grier - Cynthia Rothrock, θέτοντάς την στις υπηρεσίες του(ς). Και το ξυλίκι, σε ολοφάνερη ΜΜΑ σύλληψη αυτής-της-ιδίας Carano να πέφτει straight through (που’σαι ρε Ζαμπέτα, αυτό το trip-jazzy scorάκι του David Holmes που περίσσεψε από το Contagion μούπεσε γλυκερό και λίγο). Τη μαϊντανοσύνη τύπου Full Frontal (ναδίρ καριέρας ως το Haywire) μην την κλαις. Νάσου κι ο Michael Fassbender κάτω, ασφυκτυών μέσα στα μπούτια – τανάλιες της Ginaς. Ο οποίος, χωρίς την παραμικρή σκηνοθετική καθοδήγηση, έφερε στις ερμηνευτικές του αποσκευές το ημιαθώο soft-porn στυλάκι του Shame. Οπότε φωτίστηκα κι εγώ γιατί στο διάτανο δεν προτάθηκε για την hardcore ερμηνεία του εκεί: Προφανώς κάποιος είχε τη διαβολική ιδέα να πασάρει κρυφά το screener του Haywire στην Ακαδημία .

Ερωτηθείς ο Σουηδός από την Ατλάντα της Τζώρτζ(ι)α, δήλωσε ότι είχε στο μυαλό του ένα χαρμάνι Pam Grier (Coffy, Foxy Brown) και Hitchcock (ναι,ναι, τον Alfred). Κι άλλα πολλά χαριτόβρυτα επίσης: Πως από τη στιγμή που αποτυγχάνει όταν τολμά καλλιτεχνικά (Full Frontal, Che, The Good German), το μόνο που έχει να κάνει είναι να καταπιάνεται με θεματικές που λανθάνουν ως πρώτη επιλογή για έναν σκηνοθέτη του διαμετρήματός του. Δεν μπορώ να πω με σιγουριά πως αυτό το ηθελημένα στεγνό, χωρίς εφέ και βασική ικανοποίηση των βασικών αναγκών ενός μέσου θεατή (βλ. ως τελική σεκάνς μια καρικατουρέ μη αξιοποίηση του χαρισματικού Antonio Banderas) θα βγάλει τα 23 εκατομμύρια που στοίχισε (δεν το βλέπω). Είμαι πεπεισμένος πάντως, από το ονειρικό ξεκίνημα του sex, lies and videotape (πρόσεξε για μια φορά πως γράφεται σωστά αυτό, γιατί άλλαξε την ιστορία των τίτλων ταινιών εκτός των άλλων) ότι αλλού θα βρει παρηγοριά, εκτόνωση και τρελό χρήμα ο Stevie: Στον αστραφτερό κόσμο της βιομηχανίας porno. Ομιλώ με όση σοβαρότητα μου έχει απομείνει μετά το Haywire.

Για πες: Εκεί μπορεί να γίνει ο επόμενος Hitchcock ή Michael Curtiz (Casablanca) που είναι και το καλλιτεχνικό του είδωλο. Στην adult entertainment μάλιστα, η έκφραση “a star is born” θα μπορούσε να πάρει μια άλλη, υπέροχα sinister διάσταση για την Gina Carano. Φαντάσου μόνο αυτό: Gina Kicks Ass! (BDSM, etc…)






Στις δικές μας αίθουσες στις 10 Μαΐου 2012 από την Village

1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Anypomwnw na to dw! Polu dunami i tupissa! cool

Δημοσίευση σχολίου

Η δική σου κριτική