Κάθε Κυριακή gaRis και zerVo διασταυρώνουν τα online ξίφη τους πάνω στην ταινία της εβδομάδας!


Trespass του Joel Schumacher
Με τους Nicolas Cage, Nicole Kidman, Liana Liberato, Cam Gigandet


gaRis said: Πες μου αν θυμάσαι την τελευταία φορά που έχει κάνει ταινία της προκοπής ο Schumacher. Η 80ίλα σε όλο της το μεγαλείο.


zeRvo said: Χμμμ το Phone Booth μετράει? Ή δεν μας άρεσε ούτε δαύτο? Μάλλον δεν μας άρεσε... A time to Kill ίσως?


gaRis said: Εγώ θα πήγαινα ελαφρώς πίσω στο The Client (1994). Μιλάμε για τον άνθρωπο και καλλιτέχνη που βύθισε το Batman franchise με το περιώνυμο Batman & Robin (1997). Ακόμη αναρωτιέμαι πως ο Clooney επεβίωσε μετά από δαύτο.


zeRvo said: Τώρα θυμήθηκα! Εμένα μου ήρεσε και το Phantom Of The Opera! St Elmo's Fire πάντως Rulez! Πρέπει να το έχω δει πάνω από 400 φορές... Αααχ Demi στα όμορφα της!


gaRis said: Κορυφαία του στιγμή το Falling Down (1993) με τον Douglas. Προφητικός τίτλος για τους megastars πρωταγωνιστές του Trespass...


zeRvo said: Καλά και οι δυο τους έχουν πάρει κατηφόρα καμιά δεκαετία τώρα. Τα μόνα βραβεία που κερδίζουν είναι ο ένας για την καλύτερη καούκα κι η άλλη για το πιο μπομπάτο σίλικον χείλος


gaRis said: Δεν υπάρχει ποιο τρελό camp από το να παίζεις σοβαρά και υπεύθυνα σε μια ταινία που γίνεται της σουρλουλούς το party. Η Nicole Kidman λοιπόν αποφάσισε να δώσει μια πολυεπίπεδη ερμηνεία προδοσίας / συζυγικής πίστης, καθώς γύρω της εξελίσσεται το σώσον ελέησον.


zeRvo said: Aυτό πάντως το έκανε καλά! Aν έχεις άντρα με τέτοιο συνδυασμό μαλλιού και μυωπικών γυαλιών, πρέπει να είσαι ανώμαλη για να μην λιγουρευτείς τον μπρατσαρά! Μέχρι εκεί όμως. Μην αποκαλύπτουμε και τις ανατροπές που σερβίρει ο μετρ...


gaRis said: Μου θυμίζει το λίαν πρόσφατο Jack & Jill που βλέπεις έναν Pacino να διδάσκει κωμωδία στον ξενέρα Sandler... Πάμε πίσω πάλι. Που λες, Trespass, εκτός από παράνομη εισβολή, σημαίνει και κάτι άλλο. Αμάρτημα, παραστράτημα. Για απαρίθμησε μερικά, μπορείς; Εμένα μούρχονται τουλάχιστον 10 (δέκα).


zeRvo said: Μπάχαλο! Ασυναρτησία! Σούργελο! Κουταμάρα! Παραφροσύνη! Κάτσε ρε συ μπορεί να υπάρχει και κάποιος που θέλει να το δει, να του πούμε και μια καλή κουβέντα. Ε λοιπόν, μάπα αδερφέ θεατή. Πήγαινε δες καλύτερα το Passion Play, παίζει και γκομενάκι νεότερο από την Kidman...


gaRis said: Για μένα η μεγαλύτερη καλλιτεχνική συνεισφορά της ταινίας είναι ο συνδυασμός εκρού-του-νεκρού χρωματάκι του Nic Cage με τη σανιδωμένη μετώπη της Nic Kidman. Η καούκα που λες, είναι σετάκι με το πρησμένο μάγουλο και κάπου εκεί ολοκληρώνεται το έργο του special effects dpt του film.


zeRvo said: Κανονικά - έτσι όπως έχουν γίνει - πρέπει να γυρίσει ο Cage με την Kidman το Face Off 2. Μιλάμε για τρελό γέλιο και οι αίθουσες θα τιγκάρουν. Στάσου να σου πω την υπόθεση. Η Nicole πάει στην αισθητικό για το απογευματικό της μπότοξ, εκείνη της βάζει ένα καινούργιο πειραματικό υγρό και η φάτσα της μεταλλάσσεται σε Cage, με μακρύ μαλλί όμως. Εκείνο που δεν ξέρει εκείνη είναι πως ο Nic είναι καταζητούμενος από την Ιντερπόλ, κατηγορούμενος ως σίριαλ κίλλερ κομμωτών! Γουλάρεις?


gaRis said: Σχολίασε μου την κεντρική φωτό του Joel από το προφίλ του στο rottentomatoes.


zeRvo said: Εγώ αυτό που ξέρω είναι πως ο καλός παίκτης κάνει τον καλό προπονητή!


gaRis said: Πες μου πόσες φορές το έχει μετανοιώσει η Ακαδημία από την αποφράδα εκείνη ημέρα που έδωσε το oscar στον Nic (Leaving Las Vegas, 1995)?

zeRvo said: Μετράω: Μία στον National Treasure, δύο στο WTC, τρεις και τέσσερις μαζί στον Wicker Man, πέντε στο Next, έξι στον Rider, επτά στο Bangkok, οκτώ στο Season of Witch και 9 τώρα... Am i right?


gaRis said: Οι κόντρες στα ultra botox wars: Nic ή Mickey; Nic ή Megan;


zeRvo said: Nic και Nic χωρίς αντίπαλο. Τέτοιες μουτσούνες ούτε αποκριάτικες δεν βρίσκεις!


gaRis said: Και το καυτό ερώτημα είναι ένα: Θα το σηκώσει το Χρυσό Βατόμουρο φέτος ή...θα το σηκώσει; Hint: ο ΜΝShyamalan δεν έχει γυρίσει ταινία φέτος.


zeRvo said: Θρίαμβος Άνευ Αντιπάλου! Για του χρόνου βλέπουμε, επιστρέφει κι ο Ινδός...


gaRis said: Final Rate ***


zeRvo said: Final Rate ***

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δική σου κριτική