Κάθε Κυριακή gaRis και zerVo διασταυρώνουν τα online ξίφη τους πάνω στην ταινία της εβδομάδας!


La Piel Que Habito (The Skin I Live In) του Pedro Almodovar
Με τους Antonio Banderas, Elena Anaya, Marisa Paredes, Jan Cornet, Roberto Alamo


gaRis said: Να λοιπόν που κι ο αγαπημένος Pedro περνάει από την ωριμότητα της κλιμακτηρίου (Μίλα της, Όλα για τη Μητέρα μου, Κακή Εκπαίδευση) στην εμμηνόπαυση. Σου μύρισε;


zeRvo said: Αυτές τις χαζαμάρες περί των φάσεων των δημιουργών, ουδέποτε τις χώνεψα. Ο καλλιτέχνης είναι ένας, όπως και το έργο του. Η ταινία κάνει μπαμ ποιος την σκηνοθετεί, απλώς έχει διαφορετικό ύφος από τις προηγούμενες. Κάτι πιο έξυπνο δεν είχες πεις για να ξεκινήσεις το παιχνίδι? Ναι, μου μύρισε!


gaRis said: Το αγόρι το λατρέψαμε για την ευαισθησία που έκανε το 50's μελόδραμα τέχνη και αισθη(μα)τική έκρηξη. Εδώ όμως πολύ επιδερμίδα παιδάκι μου. Πολύ σφίξιμο κι από αυγό - άσε τη φαντασία σου να οργιάσει. Ή καλύτερα άστο - θα στα δώσω εγώ στο χέρι (δε λέω στη μάπα - είμαι ευγενής).


zeRvo said: Προφανώς η τελευταία ταινία που είδες του Almo, πρέπει να είναι το Μυστικό μου Λουλούδι. Αυτά περί των 50s τα έχει εγκαταλείψει αιώνες τώρα ο Σπανιόλος και το ύφος του είναι πεντακάθαρα σύγχρονο. Επί του παρόντος και με σασπένς για να κάνει την εναλλαγή. Όσο για αυγουλάκι, άμα καταφέρεις και το ξεφλουδίσεις το Piel, βάζοντας το μυαλό να εργαστεί, θα σου βγει δίκροκο μάινε λίμπε...


gaRis said: Ένα σετάκι βιασμοί - μία εγχείρηση αλλαγής φίλου - κατά συρροήν δολοφονίες και πουθενά μία αληθινή ανθρώπινη σχέση, ειδικότερα μεταξύ ενός άντρα και μιας γυναίκας. Δεν θέλει ο Almodovar; Όχι, απλά δεν τόχει, δεν το ξέρει, δεν το μπορεί.


zeRvo said: Δεν έχω καταλάβει ακόμη, μιλάμε για το Shakespeare In Love ή για το Δέρμα? Να βάλω σε μια τάξη τ' ασυμμάζευτα που λέει κι ο Νότης! Θα έχεις αντιληφθεί βέβαια πως αναφέρεσαι στον κορυφαίο δημιουργό της Γηραιάς τα τελευταία 30 χρόνια κι όχι για τον Judd Apatow. Ώρα είναι να μου σχολιάσεις δυσμενώς και την ατμόσφαιρα του Μαδριλένου...


gaRis said: Mis-en-scene μετά μουσικής Alberto Inglesias. Ωραία, ε και; Μεταξύ τελενοβέλας βραζιλιάνικης και exploitation κακής διαλογής (δες το The Woman να δεις Πετράκη μου τι ωραία που θα μπορούσες να ντύσεις τα horror-φεμινιστικά σου κηρύγματα), η καλλιγραφία φτάνει ή μάλλον, περιττεύει.


zeRvo said: Καλά τα λες! Όταν θα καταφέρουν και άλλοι να φτιάξουν πίνακες σαν του Almodovar, έλα να μου σφυρίξεις κλέφτικα. Από αντιγραφή μπόλικοι, από ιδέες όμως, μόνον ευτούνος. Στοίχημα πως οι μισοί οτέρ θα το γυρίσουν του χρόνου στο σασπένς μετά ιδεολογίας?


gaRis said: Τρέμουν τα κοκαλάκια του Louis Bunuel (Tristana) και του Georges Franju (Eyes without a Face).


zeRvo said: Τι? Είδες καμιά ταινία του Cronenberg και μιλάς έτσι?


gaRis said: Τι σύνδρομα Στοκχόλμης, τι φετιχισμοί κάθε είδους, τι απωθημένα βιασμού, αυτό λέγεται ψυχανάλυση επί της οθόνης και είναι κακό σημάδι, Πέδρο μου γλυκέ μου.


zeRvo said: Εγώ αν παρατήρησα κάτι περίεργο είναι που έμπασε στο ματς και την πατρική φιγούρα, απούσα μέχρι ώρας από την παλέτα του. Το οιδιπόδειο σύμπλεγμα επεξηγείται (και) από την μοντέρνα επιστήμη και δεν θεωρείται ακρότης. Ότι υπάρχει ένας αρρωστημένος νους στο σενάριο - αλληγορικά λέγε με και κοινωνία, για να στο σερβίρω έτοιμο - είναι σαφές, αλλιώς δεν θα προχωρούσε καν η ίντριγκα.


gaRis said: Όλοι οι άντρες είναι κτήνη ή τραβεστί, οι γυναίκες βασανισμένες μάνες ή πόρνες - θύματα. Κι εσύ είσαι φυλακισμένος σε λάθος σώμα. Σε καταλαβαίνω, αλλά ο δίσκος κόλλησε στο γραμμόφωνο.


zeRvo said: Μάλλον ο καπιταλοΚαναδάς σου έχει κάνει κακό. 40 χρόνια στην Ελλάδα, όλο μου παραπονιόσουν που μας στριμώχνουν τις ιδέες σε ένα μικρό μυαλό, που μας περιορίζουν την άνεση σε ένα ελάχιστο κορμί, που δεν μας αφήνουν να αναπνεύσουμε, που μας ακρωτηριάζουν. Αυτό λέει και ξαναλέει φιλάρα ο Ισπανός. Και μέχρι να το καταλάβει και ο τελευταίος, ο ενισχυτής του θα φωνάζει το κόλλημα εσαεί...


gaRis said: Ξέρω κι ένα άλλο τρελό (ασέξουαλ αυτό) τρελό (εντελώς, να φανταστείς θέλει να τον φωνάζουν όλοι Φον) που κάνει επίσης ταινίες για πάρτη του, έτσι, για ξεχαρμάνιασμα. Τελευταία γύρισε και τη Melancholia του στο πανί, έτσι, για να (μη) γουστάρουμε. Θέλεις να κάνετε παρέα;

zeRvo said: 3 are chirping and 2 are dancing!


gaRis said: Πως λέμε, "έλα κατρουλού μου να δεις το χέστη σου"; Είναι απλό: Θα γράψεις εσύ τους ανδρικούς χαρακτήρες και ο Φον τους γυναικείους. Και μετά θα γυρίσετε από μισή ταινία. Στα μισά (του μισού) θα μας δείξετε τα πίσω μπρος για να ψαρώσουμε τα θεατούδια. Manipulation; Έλα μωρέ τώρα...


zeRvo said: Αποφεύγεις εντέχνως να αναφερθείς στην θεότητα Anaya. Ούτε καν στον Antonio που τόσο πολύ τον επιζήτησες, ακούγοντας μόνο την φωνούλα του στον Γάτο Σπιρουνάτο. Αυτό σημαίνει πως η σκηνοθεσία σε συνεπήρε. Έχεις τίποτα άλλο να πεις στον Μέγα Pedro?


gaRis said: Πετράν, απάντησέ μου στο λόγο της τιμής σου: Μήπως έχεις δει μια ταινία, να δεις πως τη λέγανε..."The Human Centipede (The First Sequence)"; Μοιάζει αρκετά στο συνολάκι σου. Με τη διαφορά ότι εκείνη το φώναζε ότι είναι b'movie-torture porn. Ενώ εσύ δηλώνεις μόνιμος κάτοικος arthouse και κουλτούρα να φύγουμε (80s 4ever) γωνία.


zeRvo said: Θα έλθει ξανά η ώρα των ύμνων σου στον Σπανιόλο mr.gaRis και τότε οι Σκανδιναβοί - που έχεις εσχάτως προσεταιριστεί - δεν θα είναι πουθενά για να σε σώσουν. Ως συνήθως όμως ο El Deseo θα σου δώσει και πάλι συχωροχάρτι...


gaRis said: Final Rate ****


zeRvo said: Final Rate ********

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δική σου κριτική