Όχι μία, ούτε δύο αλλά μια ολόκληρη ντουζίνα από πανέμορφες γυναίκες, βάδισαν παρέα το κόκκινο χαλί της κρουαζέτ την Δευτέρα, όλες συμμετέχουσες στην ταινία εποχής του Bertrand Bonello, L'Apollonide, που αποτελεί και την τρίτη χρονικά συμμετοχή των αμφιτρυώνων, στην φετινή διοργάνωση. Πρόκειται για ένα ταξίδεμα της κάμερας πίσω από τις σφαλιστές πόρτες ενός παρισινού μπορντέλου των αρχών του εικοστού αιώνα σε μια παρουσίαση της καθημερινότητας και των κινδύνων που αντιμετωπίζουν τα ελευθέρων ηθών κορίτσια και η μαντάμα τους, από τις ορέξεις των παρορμητικών πελατών τους. "Για να οργανώσεις την ομάδα, πρέπει πρωτίστως να διαθέτεις τα άτομα, αναφέρει ο δημιουργός ενώπιον των ρεπόρτερς, αμέσως μετά την πρώτη προβολή του έργου του. Η επιλογή του καθενός έγινε με γνώμονα, διαφορετικούς λόγους ανά περίσταση. Χρειαζόμουν γυναίκες ηθοποιούς που θα είχαν την δυνατότητα να κάνουν το ταξίδι από την σύγχρονη εποχή στο 1900 και να δώσουν πνοή σε αυτό το μπουκέτο. Η οργάνωση του μου πήρε ακριβώς εννέα μήνες, αλλά νομίζω πως το παζλ ήταν όμορφο τελικά. Όλα όσα έχουμε δει μέχρι τώρα, αφορούν το πως αντιλαμβάνεται την ζωή του πορνείου ένας άντρας. Αυτό που εγώ ήθελα να παρουσιάσω, ήταν η ίδια ακριβώς ιστορία, από την ματιά του θηλυκού, που βρίσκεται και στην μειονεκτικότερη θέση από τους πρωταγωνιστές." Δεν είχαν όμως την ίδια άποψη με τον Bonello και εκείνοι που έτυχε να παραβρεθούν στην πρεμιέρα του L'Apollonide. Ο Movieline εκτοξεύει βέλη προς τον σκηνοθέτη για την ανούσια στροφή που έκανε στην ταινία του στο φινάλε "θυμίζοντας μου, πόσο οδυνηρό είναι να πετιέται ο θεατής έξω από το φιλμ, ενώ μέχρι εκείνη την ώρα νιώθει ασφαλής στην αγκαλιά του" ενώ ο THR δείχνει να τον ξενίζει αρκετά "η άστοχη χρήση μοντέρνας μουσικής, σε πλάνα ακραίας δραματουργίας."



Photo: Getty Images Europe / zimbio.com

Οι πρωταγωνίστριες πάντως δεν έχασαν σε κανένα σημείο της παρουσίας τους στην Ριβιέρα το κέφι τους, ενορχηστρωμένες και στην πραγματικότητα από την μεγαλύτερη ηλικιακά Noemie Lvovsky. Ανάμεσα τους η πρωτοεμφανιζόμενη Alice Barnole, η ερασιτέχνης Iliana Zabeth, η ιταλίδα Jasmine Trinca, η Αλγερινή Hafsia Ηerzi που για τα γυμνά πλάνα δήλωσε πως "για μένα δεν ήταν διόλου δύσκολα, μιας και όλοι είμαστε σαν μια οικογένεια, δεν ντράπηκα καθόλου, αντίθετα ένιωθα πολύ όμορφα, από καλλιτεχνικής πλευράς" και η Saline Salette, που ευχαρίστησε δημοσίως τον σκηνοθέτης της, επειδή "μας έδωσε την ευκαιρία, να σχηματίσουμε την δαντέλα, μιας τόσο όμορφης παραγωγής."

Η επίσημη διεθνής πρεμιέρα του L'Apollonide - στα αγγλικά The House Of Tolerance - ακόμη δεν έχει δημοσιοποιηθεί.

zerVo


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δική σου κριτική