Πίσω από τις λέξεις, ανάμεσα στις γραμμές, κρύβεται η αλήθεια... Εδώ κι αν μιλάμε για πλήρη δημιουργική μεταστροφή. Από κει που είχε διαλύσει ολοσχερώς ολάκερο τον κόσμο - ειδικά τη Νέα Υόρκη - τρεις, τέσσερις φορές, μέσα από τις καταστροφολογικές εικόνες του Independence Day, του Godzilla και του 2012, ο σκηνοθέτης των ακριβών χολιγουντιανών μπλοκμπάστερς Roland Emmerich, αλλάζει σκεπτική και αποφασίζει να ασχοληθεί με κάτι πολύ κλασσικότερο, στο Anonymous. Η κάμερα του Γερμανού ταξιδεύει πολλές εκατονταετηρίδες πίσω, στην εποχή της βασίλισσας Ελισάβετ της πρώτης, με την κατάσταση να είναι έκρυθμη εξαιτίας της αβεβαιότητας της διαδοχής της, με τους Τυδώρ και του Σεσίλ, να την διεκδικούν μετά μανίας. Μέσα αυτό το αβέβαιο πολιτικό περιβάλλον, της καλλιτεχνικής σκηνής του Λονδίνου κυριαρχεί η μορφή ενός χαρισματικού συγγραφέα θεατρικών έργων, του Έντουαρντ ντε Βερ. Τα πονήματα του οποίου, κατοπινά θα πάρουν την υπογραφή, κάποιου Ουίλιαμ Σέξπιρ. Το θρίλερ στην ουσία ασχολείται και με αυτή την αστυνομική προέκταση, σε ποιον δηλαδή ανήκει η ιδέα, όλων αυτών των σπουδαίων συγγραμμάτων και την απάντηση στο ερώτημα, θα την πάρουμε στις 30 Σεπτεμβρίου, όταν η Columbia θα κυκλοφορήσει το φιλμ παγκοσμίως.


Φιλμ που σαν βασικό του χαρακτηριστικό έχει το παντοδύναμο Βρετανικό καστ, που συνθέτουν ο Rhys Ifans στον ρόλο του ντε Βερ, η Vanessa Redgrave ως Ελισάβετ, ο David Thewlis και ο Derek Jacobi.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 17 Νοεμβρίου του 2011

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δική σου κριτική