Από την στιγμή που ο Fatih Akin αποφασίζει να επισκεφτεί κάποιο φεστιβάλ - από το κορυφαίο των Kαννών, μέχρι και τις Νύχτες Πρεμιέρας παλαιότερα - αυτομάτως ανακηρύσσεται στην πιο αγαπητή μορφή του. Το ίδιο ακριβώς συνέβη και στην Βενετία, όπου μια δημιουργία του, υπήρξε για πρώτη φορά υποψήφια για το Χρυσό Λιοντάρι. Ο λόγος για το Soul Kitchen, ένα φιλμ που στο σενάριο του, διαθέτει αμέτρητα στοιχεία παρμένα από την πατρίδα μας. Ο λόγος είναι βεβαίως πως την συγγραφή του σεναρίου, υπογράφει ο στενός φίλος του Akin (και πρωταγωνιστής στο έργο) Adam Bousdoukos, ελληνικής καταγωγής μετανάστης, που πέρασε στο θέμα του, πάμπολλα αυτοβιογραφικά στοιχεία. Ο Fatih με το Soul Kitchen, επιστρέφει στην αγαπημένη του πόλη, το Αμβούργο, όπου το στοιχείο της πολυφυλετικότητας είναι εντονότατο. Εκεί όπου δύο αδέλφια - ο ένας εστιάτορας, ο άλλος άρτι αποφυλακισθής - συνεργάζονται προκειμένου ο τελευταίος, να διαφύγει από τις συνέπειες του νόμου, φυγαδευόμενος στην μακρινή Κίνα. "Είναι μια εντελώς ξεχωριστή ταινία από τις προηγούμενες μου. Ετούτη είναι γεμάτη από χιούμορ και μουσική" λέει ο Akin, αναφερόμενος στο ύφος της νέας του δημιουργίας. Και συνεχίζει ο 36χρονος σκηνοθέτης: "Ήθελα πολύ να γελάσω με ένα δικό μου φιλμ. Μετά την επιτυχία των Καννών, ήμουν δέσμιος του ύφους μου, με συνέπεια οι περισσότεροι να ζητούν να συνεχίσω πάνω σε αυτή την πορεία. Μετά τον θάνατο του καλού μου φίλου και παραγωγού μου Andreas Thiel, φοβήθηκα πολύ και αντιλήφθηκα πως το γέλιο, πρέπει άμεσα να γίνει μέρος της ζωής μου."