Εντάξει, δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα του κόσμου να επιχειρήσεις να αποκωδικοποιήσεις όλα όσα θέλει να εκφράσει στις ταινίες του ο Tsai Ming Liang. Δεν μπορείς ποτέ όμως να αρνηθείς, πως ο Ταϊβανέζος έχει μια ιδιαίτερη αισθητική, που σε προκαλεί να φτάσεις μέχρι τα άκρα για να την εκτιμήσεις. Συνήθως οι ταινίες του - που πάντοτε παίζουν στα ευρωπαϊκά φεστιβάλς - έχουν τάσεις περιθωριακές. Εδώ υπάρχει μια μικρή έκπληξη, εφόσον στο Face, δίνεται μια πιο εμπορική νότα, με την παρουσία γνώριμων και πολύ σημαντικών ηθοποιών, όπως η Fanny Ardant και ο Jean Pierre Leaud, αλλά και ενός από τα πλέον αναγνωρίσιμα τοπ μόντελ του κόσμου, της κούκλας Laetitia Casta! "Ποτέ δεν αποπειράθηκα να διαχωρίσω τις δύο μου ιδιότητες. Πολλοί άλλοι το κάνουν πιστεύοντας πως το μόντελινγκ είναι κάτι το εικονικό. Την ίδια στιγμή εγώ πιστεύω πως η εικόνα μιας ηθοποιού είναι πάρα πολύ κοντά σε αυτό του μοντέλου. Είναι αλήθεια πως ο Tsai Ming Liang δεν τρομοκρατήθηκε από το παρελθόν μου στην πασαρέλα. Χρησιμοποίησε τα πάντα και μου το συζητούσε διαρκώς. Σαν αποτέλεσμα ήταν να νιώσω τόσο ελεύθερη, να εκφραστώ με όλη μου την άνεση σαν να ήμουν στην πραγματικότητα εγώ!"

Η ταινία με τον τίτλο Face, εκτυλίσσεται στους πραγματικούς χώρους του περίφημου μουσείου του Λούβρου κι έχει στο επίκεντρο της την ιστορία της Σαλώμης (μην ρωτήσεις ποια την παίζει) και του Ηρώδη. Ο Liang μιλά για το πως ένιωσε λαμβάνοντας την πρόσκληση του μουσείου: "Ήταν σαν να έπρεπε να σηκώσω ένα θεόρατο βάρος και ούτε καν γνώριζα πως να το κάνω αυτό. Ένιωσα χαμένος, ειδικά από την στιγμή που ήρθα αντιμέτωπος με όλους αυτούς τους θησαυρούς του μουσείου. Το πρώτο μου μέλημα ήταν να τα κατανοήσω, για να μπορέσω να αφουγκραστώ έμπνευση από εκείνα. Όταν αντίκρισα την φιγούρα του Ιωάννη του Βαπτιστή δια χειρός Da Vinci, ένιωσα να κινείται και να με κατευθύνει. Μου έδειξε τον τρόπο πως να ανακαλύψω τον χαρακτήρα της Σαλώμης και να τον αποδώσω με όση περισσότερη πληρότητα μπορώ στις εικόνες μου!"