Ογδόντα επτά χρόνια κλεισμένα μετρά ο Κύριος Χιροσίμα Αγάπη Μου κι όμως όπως φαίνεται δεν σκέφτεται ούτε κατά διάνοια να το βάλει κάτω. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά δεν παρουσιάζει δημιουργίες του έτσι απλά για το θεαθήναι, μα φιλμς αξιώσεων, που φτάνουν μέχρι και να διεκδικήσουν Φοίνικα στις Κάννες. Θα μου πεις, μπορεί να αρνηθεί κανείς την συμμετοχή στο διαγωνιστικό στον ζωντανό θρύλο του Γαλλικού Alain Resnais? Μα και βέβαια όχι, ειδικά φέτος που συμπληρώνονται πενήντα (!!!) χρόνια από τότε που η κριτική επιτροπή τον έκανε δεκτό για πρώτη φορά, ως υποψήφιο του golden palm! Η νέα του ταινία Wild Grass (Les Herbes Folles), που βασίζεται στο μπεστ σέλλερ του Christian Gailly, κινείται στο γνώριμο ευδιάθετο κλίμα που έχει στην πρόσφατη γραφή του ο σκηνοθέτης και μιλά για το πως μια μοιραία κίνηση μπορεί να αλλάξει τις ζωές πολλών ανθρώπων ταυτόχρονα. "Είναι μια ταινία που μιλά για τους ανθρώπους που δρουν ακολουθώντας ένα ανεξήγητο ένστικτο, όπως συμβαίνει με τους σπόρους, που φτάνουν μέχρι τα πλέον απροσδόκητα σημεία και μπορείς να τους δεις να φυτρώνουν όπου δεν το περιμένεις."

Φυσικά ο Resnais δεν βρέθηκε μόνος τους στην κρουαζέτ, αλλά έφερε μαζί του έναν ολόκληρο θίασο ερμηνευτών, με τους περισσότερους εκ των οποίων έχει συνεργαστεί πολλάκις στο παρελθόν. Όπως η Sabine Azema κι ο Andre Dussolier που εκπροσωπούν την παλιά φρουρά των Γάλλων σταρς, αλλά και οι Emmanuelle Devos, Anne Consigny και Michel Vuillermoz, που συνθέτουν τις ελπίδες του τρικολόρ σινεμά. Η λαμπερή κοκκινομάλλα Sabine μάλιστα είναι η πλέον ενδεδειγμένη για να μιλήσει για τον αγαπημένο της σκηνοθέτη: "Όταν συνεργάστηκα για πρώτη φορά μαζί του στο La Vie est un roman, δεν φανταζόμουν πως κάποια μέρα θα βρισκόμουν μπροστά σας να μιλώ για την ένατη ή δέκατη φορά που συμμετείχα σε μια ταινία του Alain. Και κάθε φορά που τον συναντούσα είχε την διάθεση να περνά μέσα μου μια ανάλαφρη νέα πνοή. Δεν είμαι πια το κοριτσάκι της πρώτης μας συνεργασίας, μια ματιά στα μαλλιά μου μπορεί να σας πείσει γι αυτό (...) αλλά μπορώ να πω με βεβαιότητα πως η δουλειά μου με τον Resnais, είναι ότι το σημαντικότερο έχει συμβεί στην καριέρα μου!"