"Δεν έχω να ζητήσω συγνώμη από κανέναν. Είστε όλοι φιλοξενούμενοι μου όταν βλέπετε την ταινία μου. Δουλεύω για τον εαυτό μου και μόνο, δεν φτιάχνω ταινίες για εσάς και για το κοινό! Γι αυτό δεν πιστεύω πως οφείλω σε κάποιον εξηγήσεις! Δεν ξέρω αν ο Θεός είναι ο καλύτερος Θεός του κόσμου, αλλά εγώ είμαι ο καλύτερος σκηνοθέτης!" Σοκ! με αυτό παραλήρημα έπαρσης, παρότι ο συντονιστής προσπαθούσε επί ματαίω να τον συνετίσει, ξεκίνησε την ομιλία του μπροστά στους εκπροσώπους του Τύπου ο Δανός Lars Von Trier, αναφερόμενος στο ιδιαίτερα ακραίο ύφος της νέας του δημιουργίας Antichrist! Δεν του βουλώνετε το στόμα λέω γω, μπας και το δούμε το φιλμάκι με λιγότερη προκατάληψη, όποτε έρθει η ώρα του? Έχουν υπάρξει στην ιστορία του σινεμά και άλλοι εκκεντρικοί χαρακτήρες, αλλά ο Σκανδιναβός, σίγουρα, ξεπέρασε τα εσκαμμένα...

Ευτυχώς οι ηθοποιοί που τον συνόδευαν στάθηκαν πολύ σοβαρότεροι στο πόντιουμ, άσχετα αν αμφότεροι επιχείρησαν να τον πικάρουν για το "μεγαλείο της δημιουργίας του". Dafoe και Gainsbourg συνθέτουν το ζευγάρι που μετά από τον αιφνίδιο θάνατο του γιου τους, επισκέπτονται την εξοχική τους καλύβα - με το όνομα...Εδέμ - για να ξαναβρουν τον εαυτό τους. Και εντέλει ανακαλύπτουν τον diablo a dentro! "Νομίζω πως ήμουν έτοιμη για τα πάντα. Το δυσκολότερο κομμάτι δεν ήταν οι σκηνές σεξ, νομίζω, ούτε εκείνες που περιφέρομαι γυμνή. Ήταν εκείνες που υπάρχει πλεόνασμα από συναίσθημα και πόνο. Πιστεύω πως αυτό ήταν πολύ δυσκολότερο να το χειριστώ. Το Antichrist ήταν μια πολύ παθιασμένη εμπειρία. Κάτι που δεν είμαι έτοιμη να το ζήσω πάλι σύντομα και το γνωρίζω καλά" λέει η Γαλλίδα, που δυστυχώς μοιάζει περισσότερο του άσχημου μπαμπά, συγκριτικά με την θεότητα μαμά.

Από την άλλη μεριά ο Dafoe, πολύ πιο συνεσταλμένος, αναφέρεται στην σημαντικότητα της συνεργασίας με τον Trier, κάτι που έχει κάνει μέχρι τώρα ακόμη μια φορά στο Manderlay: "Ένα όνειρο! Πράγματι όπως είπε και η Charlotte δεν μιλούσαμε πολύ, απλά ερμηνεύαμε. Μου αρέσει η παρέα του, μου αρέσει το χιούμορ του, είναι σπουδαίος (...) δημιουργός! θα σας πως κάτι σύντομο από τα γυρίσματα. Δεν επιτρέπει καμία προετοιμασία ή πρόβα πριν το γύρισμα. Απλά μπαίνεις στο δωμάτιο και γυρνάς. Ίσως αυτό να μην ακούγεται και τόσο ριζοσπαστικό, ιδιαίτερα αν έχεις μπροστά σου δέκα σελίδες σεναρίου και δεν γνωρίζεις πως να ερμηνεύσεις, πως να αντιληφθείς την κάμερα. Εσύ το μόνο που κάνεις είναι να σταθείς στα δικά σου πόδια και αν δεν το πετύχεις τότε παρεμβαίνει. Ειδικότερα εδώ που υπήρχαν μόνο δύο ηθοποιοί, μέρα με τη μέρα, αρχίσαμε να γινόμαστε πιο ευέλικτοι στο να χρησιμοποιούμε το ένστικτο μας."