Από την εποχή του Dobermann είχα μια ιδιαίτερη έλξη για τις φιλμικές απόψεις του JanKounen, θεωρώντας τον σαν την ευρωπαϊκή ταραντινική μετάλλαξη και μια μεγάλη ελπίδα για το σινεμά της Γηραιάς. Η συνέχεια του δεν ήταν ανάλογη, μιας και το παράξενο γουέστερν Blueberry θάφτηκε παγκοσμίως και ο Ολλανδός πέρασε στην αφάνεια. Χάρη κυρίως στην γκλάμουρ θεματολογία του τελευταίου του φιλμ, Coco Chanel & Igor Stravinsky, όπου όπως λέει σαφέστατα ο τίτλος του, περιστρέφεται γύρω από το δραματικό ειδύλλιο της σχεδιάστριας και του μουσουργού, επιλέχθηκε τιμητικά, σαν εκείνο που κλείνει τις διεργασίες του 62ου Φεστιβάλ των Καννών. Πλάι του στην Κρουαζέτ το ερμηνευτικό ζευγάρι που απόδωσε τις δύο εμβληματικές προσωπικότητες του 20ου αιώνα, η πανέμορφη Anna Mouglalis με λουκ εποχής και ο Δανός Mads Mikkelsen, με ιδιαίτερα extreme εμφάνιση τύπου Βίκινγκ, που οφείλεται στον ανάλογο ρόλο που διαθέτει στο φιλμ Valhalla Rising. O Kounen ξεκινά την συνέντευξη Τύπου αναφερόμενος στους πρωταγωνιστές του: "Η Anna είχε γεμίσει από την Chanel για μεγάλο χρονικό διάστημα. Ο Mads δημιούργησε την δική του εικόνα για τον Igor Stravinsky. Βρισκόμουν κι εγώ δίπλα τους για κάθε βοήθεια, αλλά μεγαλύτερη σημασία είχε η δική τους συμμετοχή. Είχαμε πολύ λίγο χρόνο για προετοιμασία, γνωρίζοντας πως ο Mikkelsen έπρεπε να μάθει Ρώσικα αλλά και να παίζει πιάνο. Δεν κάναμε πρόβες, αλλά οι τρεις μας μαζευτήκαμε για ένα σαββατοκύριακο ανακαλύπτοντας σκηνή με την σκηνή τα κίνητρα, τις προσωπικότητες, τις επιθυμίες των χαρακτήρων. Τι έλεγαν, πως ένιωθαν... Με αυτό το δόγμα, οδηγηθήκαμε στα γυρίσματα, γεμάτοι ελεύθερο και δημιουργικό πνεύμα."

Είναι μια ιδιαίτερα ακριβή παραγωγή, γεγονός ασυνήθιστο για τα δεδομένα της σφιχτής οικονομικά Ευρώπης. Η εισαγωγική σκηνή του φιλμ, αφορά την πλήρη αναπαράσταση της παράστασης του Rite Of Springs σε κεντρικό θέατρο των Παρισίων: "Είχαμε περισσότερους από 1000 κομπάρσους σε αυτό το πλάνο, 25 χορευτές, 70 μουσικούς. Ήταν κάτι σαν ένα μνημειώδες παζλ αυτή η σκηνή. Με την αρωγή του μοντάζ, χρησιμοποίησα βίντεος που παρουσίαζαν την παράσταση, για να βελτιώσω την χρονική υπόσταση της, αλλά και για να ανεβάσω την δραματουργία. Στο τέλος γύρισα κομμάτι κομμάτι κάθε γκρουπ από αυτά τα παζλ και πιστεύω πως το αποτέλεσμα είναι ικανοποιητικό!"